İKİ İNCELEME BİRDEN!

Hoş geldiniz dostlar!
Bugün iki diziyi birden inceleyeceğim. Çünkü haklarında yazılacak şey en fazla iki paragraf ve ikisini birleştirmek istedim. Karşınızda, ilk dizimiz:

THE END OF THE F***ING WORLD 2.SEZON - adolftay

Dizimizde James adında bir karakter ve psikopat olduğunu düşünüyor. Düşünmüyor, son derece emin. Birini öldürmek istiyor bu dürtüleri yüzünden ve okula yeni gelen, Alyssa adında, ne istediğini bilmeyen serseri bir kızı öldürmenin daha kolay olduğunu düşünüyor ve onunla sevgili oluyor. Öldürecek mi, öldürmeyecek mi, dizide daha başka neler olacak görmek istiyorsanız izleyin lütfen. Yazımın sonunda bağlantı adresi bulabilirsiniz.
Dizide James' i Alex Lawther, Alyssa' yı Jessica Barden canlandırıyor. Diziyse Charles Rosman' ın aynı isimli grafik romanına dayanıyor. Bu arada, grafik roman ve çizgi roman farklı şeyler, baştan söylemesi.
Bölümler çok kısa, bir bölüm en fazla 20 dakika ve 2 sezon. Her sezon 8 bölüm. Evet, üçüncü sezonu gelmeyecek. Bir günde bitirilebilir bir dizi bence.
Hazırsanız, ikinci dizimize geçelim:
I Am Not Okay with This || Tanıtım | 22dakika.org

Dizimizin yapımcıları Stranger Things' in, yönetmeni ise The End Of Fucking The World' ünkiyle aynı. Bu yüzden ikisinin birleşiminden bir dizi çıkmış gibi bir şey. Neyse, biz devam edelim.
Dizide Sydney adında bir karakter var ve bazı telekinetikvari güçleri olduğunu keşfediyor. Bunları kontrol edemiyor tabii ki. Bir de bu Sydney' in Dina adında bir arkadaşı var ve Sydney ne kadar hayattan bıkmışsa, Dina o kadar neşeli ve hayat dolu. Bunları anlatınca, Stan' i de anlatmazsak olmaz... Stan dizinin en sevilesi karakteri olabilir. Sevmezseniz de bana ne yani?
Diziyle ilgili önemli bir bilgi daha: Sydney' i canlandıran Sophia Lillis ve Stan' i canlandıran Wyatt Oleff, IT' te de oynuyor, rolleri ne bilmiyorum ama dizinin yorumlarının altında herkes "IT' ten geldim." yazıyordu, ben de araştırdım. Sonuç bu. 
Toplam bir sezon. Bu bir sezonsa toplam 7 bölüm. Tahmin ettiniz mi bilmiyorum ama bu dizi, Charles Forsman' ın aynı isimli çizgi romanına dayanıyor. İkinci sezon gelecek ama ne zaman geleceği konusunda herhangi bir bilgi yok. Varsa bile ben bulamadım.😊

Görüşürüz, sayın bu yazıyı okuyanlar. İşte, dizilerin bağlantı adresleri:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizeminiz varsa eğer, Sherlock hemen çözer!

OYUNCU İNCELEMELERİ #1

OYUNCU İNCELEMELERİ #4