Gizeminiz varsa eğer, Sherlock hemen çözer!

"Hoş geldiniz" yazımda bu diziye dair inceleme yazacağımı söylemiştim. Yazıyorum. Ama sırf diziye dair olmayacak, kitapları ve filmleri de olacak. Toplucana bir inceleme. En sevdiğim.

Sherlock Holmes serisi, ikisi arasındaki farkı bilmeyenlerin Agatha Christie ile karıştırdığı Sör Arthur Conan Doyle tarafından yazılan bir kitap serisi.

Kitaplarının hepsini tam olarak okuyamadım, bu yüzden onlara pek değinemeyeceğim ama dizisine dair sayısız yorumum olacak.

Dizi sağ olsun, bir yerde gözüm Benedict abiyi görünce Martin Freeman' ı arıyor. Martin Freeman'ı görünce Benedict abiyi. Buradan film/dizi yapımcılarına sesleniyorum; şu ikisine ortak proje yapın Allah'ınızı severseniz... Ayrıca diziyi; "Bunlar niye böyle geçmişte geçmiyor mu ayol?" diye eleştirenler var, her özetinde dizinin "Sherlock Holmes günümüzde yaşasaydı, ne olurdu?" konusuna değindiğinden bahsediyor. Bu insanlara beyinlerini kullanmalarını şiddetle tavsiye ediyorum.

Çoğu kişinin yazılan en iyi dedektif olarak ifade ettiği Sherlock Holmes' ün üstüne daha pek bir dedektif çıkamadı. Hercule Poirot bile onu geçemedi. Polisiyenin babası Edgar Ellen Poe'nun karakterleri Sherlock Holmes' ün yanında bir hiçti. Bazı Hercule Poirot hayranları Sherlock'un daha iyi olabileceği korkusuyla serileri okuyamıyor. Bu karakteri edebiyat dünyasına kazandırdığı için Arthur amcamıza teşekkür ediyoruz ve ben artık aklıma geleni yazmaya başlıyorum.

Sherlock dizisi için birçok farklı müzik kullanılmış. Buna tıklayarak rahatça ulaşabilirsiniz. Berbat bir kelime oyunu yaptım, kendimi buradan tebrik ediyorum. Ayrıca dizinin fandom sitesine ulaşmak isterseniz Baker Street Wiki sitesinden rahatça ulaşabilirsiniz. "Yok ben genel bir şey istiyorum." diyorsanız, yine aynı şeye tıklayarak rahatça ulaşabilirsiniz.

Dizideki favori bölümlerim John'un düğünün olduğu bölüm ve özel bölüm. Eğer NetFiliz'iniz yoksa ve reklam kaldıramıyorsanız, sizin için yazımın sonuna izlediğim siteyi koyarım.

Gel gelelim filmlere.....

Pek bir izleyemedim filmleri ama gayeten güzel olduklarına eminim. Robert abimiz oyunculuğunu konuşturmuştur muhtemelen. Filmlerde Sherlock biseksüelmiş. Yani hem John'dan hem de Irene'dan hoşlanıyormuş. Irene konusuna gelecek olursak; birkaç kaynaktan okuduğuma göre Irene'den hoşlanmıyor Sherlock. Sadece zekasına hayran. Onun dışında Arthur Conan Doyle'unda ifade ettiği gibi "Tam bir makine, insan dışı.". Ben her zaman ikisini shipleyeceğim ama Arthur Conan Doyle öldüğüne göre herhangi bir şekilde bu konuda açıklama bekleyemeyiz. 

Sherlock Smile GIFs - Get the best GIF on GIPHY

"Ben hâlâ 5. sezon bekliyorum." diyenler için kötü bir haberim var; sittin sene geçse bile gelmeyecek çünkü yayınlanmamasının sebebi Benedict abinin diziden ayrılmasıymış. Başrol olmazsa dizi olmaz. Yohh yani 5. sezon. Bu hayırlı haberi verdiğim için bana teşekkür ediyor olmalısınız, rica ederim efendim, ne demek! Vazifem yani böyle bir şey.

I got: Sherlock's got nothing on you!! Only People With An IQ ...

Ama; üçüncü filmi 2021'de geliyor. Kesin tarih vermişler. Umarım güzel bir film olur.

NetfFiliz'in bize söz verdiği Enola Holmes'ün fragmanı geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Size bir kraliçelik yapıp link koyardım ama yok. Enola Holmes, tanıyanların Stranger Things'ten tanıdığı Millie Bobby Brown tarafından hayata geçirilecek. Küçük bir fotoğraf:

Enola Holmes: Netflix Poster With Millie Bobby Brown Teases New ...

Bu karakter Arthur Conan Doyle karakteri değil. Nancy Springer karakteri. Bunu da böyle bilin. 

Neyse efendim, bugünkü gevezeliğimin sonuna gelmiş bulunuyoruz. Hepinize cinayetsiz şiddetsiz ve daha birçok kötü şeysiz günler diliyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OYUNCU İNCELEMELERİ #1

OYUNCU İNCELEMELERİ #4