HOŞ GELDİM, HOŞ GELDİNİZ!

GİRİŞ

dizilikitapli.blogspot.com a hoş geldiniz dostlar! Bu blogu en fazla kaç kişi okur bilmiyorum ama, paylaşacağım yazılarımı olabildiğince.
Diziler ve kitaplardan konuşacağız. Tam bir dizikitapkoliğimdir de ben. Oldukça da hayalperest... Gerçekten. Bir hastalık varmış bununla ilgili. Galiba o hastalığa yakalandım. Terapiste falan gitmeliyim sanırım.
Biraz da blogun içeriğinden bahsedeyim. Dizi ve kitaplarla ilgili olacak anlaşıldığı üzere(1000. söyleyişim galiba.).
Dizi konuşmayı kitap konuşmaktan daha fazla seviyorum galiba. Ama konuşacak kimse yok. Hatta kitap konuşacak kimsem yok. Okulda azcık da olsun vardı ama şimdi bu "bloody" karantina dönemi başladı. İnternetten arkadaş edinme konusunda ne kadar berbat olduğum malum, ama var birkaç tane. Çok seviyorum onları. Buradan sevgiler.❤️ 
Ben bu aralar Lucifer' a taktım. 3. sezon biraz uzun, 20. bölümden itibaren izleyin, çok uzun, dediler bana. Bütün Deckerstar (Chloe ve Lucifer' ın shipi, soyadlarından geliyor.) sahnelerini kaçırmışım Lucifer' daki. Ama mutlaka izleyeceğim. Belki izlerim, gerçekten bilmiyorum.
İlk yazı için yeterli diye düşünüyorum, ya da değil.
Bunlar incelemesini ekleyeceğim ilk diziler:
- Riverdale
- Titans
- Sabrina
- Las Chicas Del Cable
- La Casa De Papel
- Lucifer
- The End Of Fucking the World
- I Am Not Okay With This
- Anne With An E
- Sherlock

Şu ana kadar gerçekten severek izlediğim diziler bunlar. Kitaplar hakkında bir şey demiyorum, onlar sürpriz olsun. Bir kitap bir dizi şeklinde olacak büyük ihtimalle. Dizilerin sıralaması bu olmayacak. Hangisi bana kolay gelirse onunkini yazarım artık. Tamam, komik değildi, biliyorum.
Bu arada, ben Rachel Roth, Azarath, Metrion, Zinthos.
Titanlar, Adalet Birliği, Avengers gibi süper kahraman takımları hakkında da bir şeyler paylaşacağım, çünkü BAYILIYORUM.!! Mutlaka gelecek. Mutlaka! Umarım beni sevmişsinizdir! ❤️


Yorumlar

  1. Takip nasıl yapılıyor blogu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogum takip edilemiyor maalesef, nasıl yapılıyor bilmiyorum ama öğrenince mutlaka dönerim size.

      Sil
  2. Nasıl blog oluşturabilirim? Geçen gün de denedim yapamadım hala yapamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger diye bir şey var, o siteye git, google hesabını doğrula falan, gerekli işlemleri yap vee! Seninde bir bloğun var!

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizeminiz varsa eğer, Sherlock hemen çözer!

OYUNCU İNCELEMELERİ #1

OYUNCU İNCELEMELERİ #4