TİTANS- DÜNYA' NIN 8. HARİKASI

Bonjour, okuyan. Bugün dizi inceleyeceğim. Okumaya devam et bence.
Başlıktan da anlaşıldığı üzere Titans dizisini inceleyeceğim. Dünya'nın 8. harikası olabilecek kadar güzel olabilen bu dizinin neden bu kadar az izlendiğini anlayamıyorum. İzlediğim 2. yabancı dizi bu. Hayatımda bu kadar güzel süper kahraman dizisi görmedim, göreceğimi sanmıyorum.
Diziyi yeterince övdükten sonra, size Titanlar hakkında bir bilgi vereyim.
Titanlar, Batman'in ilk yardımcısı Dick Grayson (Robin) tarafından kurulan her türlü kişinin yer aldığı bir takım. Üyelerimiz:
-Starfire (Kori'and'r)
-Cyborg (Victor Stone), sonradan Adalet Birliği' ne katıldı.
-Raven (Rachel Roth)
-Beast Boy (Gar Logan)
Bunlar genel üyeler, Genç Titanlar/Titanlar hakkında yapılan her filmde ya da dizide gördüğümüz ana karakterler. Normalde toplanma hikayeleri bu dizide anlatılandan farklı ama gerçekte nasıl katıldıkları hakkında hiçbir fikrim yok 🤣
Dizinin ilk sezonunu spoiler olmadan anlatmak gerekirse;
Rachel birtakım güçleri olduğunu keşfediyor (Annesi satanistimsi biriymiş -şeytana veya herhangi bir iblise tapıyormuş-, şeytanın gelini adlı bir ritüeli yapmışlar ve işler bir şekilde ters gidince gerçekten bir iblis gelmiş ve çocukları Rachel doğmuş, babası Rachel' ın güçleri olduğunu öğrenince ona bir şeyler yapmak istemiş, annesi kaçıp onu birine vermiş.) ve Rachel bu güçlerle yanlışlıkla annesi sandığı kişiye bir şeyler yapıyor ve Dick' in çalıştığı karakola getiriyorlar onu. "Dick neden Batman'le değil" sorusunun cevabıysa, galiba kavga etmişler ve Dick gitmiş, şu an hala çözmeye çalışıyorum neden gittiğini. Rachel Dick' e güçlerini gösteriyor ve böylece olaylar başlıyor.
Bu dizide Cyborg yok niyeyse koymamışlar.
Süper kahraman isimlerini Dick hariç hiçbiri kullanmıyor. Hatta Dick hariç hiçbirinin süper kahraman ismi dizide yok şu an için. İsimlerini ve güçlerini açıklayacağım size:
İlk olarak, Kori' nin ismi ve güçleri, Güneş' ten geliyor diye biliyorum. Uçabiliyor, ellerinden ışın tarzı bir şeyler çıkıyor (açıklayamıyorum ama resmini koyacağım) ve KORY ANDERS yerine Kori'and'r şeklinde yazmamın nedeni bu hanım kızımızın bir uzaylı olması. Tamaran adlı bir gezegenden geliyor. Hem de Tamaran prensesi. Niye geldiğiyle ilgili iki teori var:
1- Rachel ile ilgili bir kehanet yüzünden. Bu kehanete göre Rachel ya kıyameti başlatacak ya durduracak.
2- Kötü kız kardeşi Blackfire bir darbeyle tahtı ele geçirir ve gezegenden sürer. Kötü askerleri onu oradan bir boyutla Dünya' ya ışınlar.
Hangisi doğru bilmiyorum ama ikisi de doğru gibi geliyor. Dizide kullanılanı birinci teori. Bu yüzden ilk onu yazdım. Dizide Kori' yi Anna Diop canlandıryor oyunculuk mükemmel 👌🏻

İkincisi; Gar bütün hayvanlara rahatlıkla dönüşebiliyor bunun sebebi yine bir sürü teoriye dayanıyor ama dizide sebebi Gar'ın geçirdiği bir olaydan sonra DNA' sındaki bir değişim olarak anlatılıyor. Ayrıca, dizide şu anlık sadece kaplana dönüşebiliyor ve 3. sezonda diğer hayvanlara da dönüşebilmesini umuyorum. Ryan Potter dizide Gar karakterini oynuyor ve ciddi ciddi mükemmel. Zaten diziye bakınca bir tane kötü oyunculuk göremezsiniz. Görebilen varsa söylesin.

Üçüncüsü; Rachel. Raven kuzgun demek ve güçlerini tam anlamıyla kontrol edebilen her Rachel' da görürüz ki, mutlaka bir kuş olur ve bu kuş kuzgundur. Açıklayamadığım için resmini koyacağım. 
Rachel her ne kadar dizideki en ön plana çıkan karakterlerden biri olsa da, ya da 1. sezon her ne kadar babasından kaçışı üzerine kurulmuş olsa da, Rachel benim hiçbir zaman favorim olamaz. Çünkü bir dizide ya da filmde Dick Grayson varsa, o benim -ne haltlar çevirirse çevirsin- daimi favorimdir.
Dick adlı beyoğlumuzun güçleri yok. Usta bir dövüşçü veya Batman/Bruce Wayne tarafından evlat edinilmiş olması dışında hiçbir süper gücü yok.
Dizide Rachel' ı Teagan Croft canlandırıyor. İlk projesi ve gayet başarılı. Benden tam not aldı bu konuda.
Dick ise Brenton Thwaites tarafından hayata geçiriliyor (dünyanın en tuhaf cümlesini kurmuş olabilirim.) ve bu arkadaşımız Karayip Korsanları: Salazar' ın Laneti' nde Henry adlı karakteri canlandırmış. Onun yerinde olmak isterdim. Johnny Depp' le aynı filmde oynuyor sonuçta.  Ne şanslı adam. Adamın oyunculuğu mükemmel. Keşke daha fazla filmi çıksa da izlesek...
Dizide görebileceğiniz diğer karakterler:
1- Bruce Wayne (ne yazık ki Batman olarak göremiyoruz çünkü Dick yetişkin olduğu için Batman' i genç gösterselerdi olmazdı.)
2- Donna Troy/ Wondergirl
3- Conner Kent/ Superboy (ben nefret ediyorum Conner' dan. Babasını da sevmezdim zaten. Yani Supermen' i.)
4- Rose Wilson
5- Jason Todd/ Robin. İki Robin olmaz ki şimdi diyenler, izleyin göreceksiniz. Ayrıca Red Hood hikayesi işlenmedi şu ana kadar. Zaten sevmiyorum o hikayeyi, çok saçma (Bu hikayeye göre Jason, Joker tarafından öldürülüyor ve öldürme meraklısı bir anti-kahraman -kötülerle savaşıyor ama kötü biri olarak.- geri dönüyor.)
6- Dawn Granger/ Dove. (Bu karaktere de kanım ısınmadı pek. Oyunculuktan değil ama. Oyunculuk efsane.)
7- Hank Hall/ Faux Hawk (Bunu da sevmiyorum. Tek işi Dick' i pataklamak bazı bölümlerde.)

Üçüncü sezon teorilerim:
-Rachel'ın kafasındaki hintli şeyi (?); babasının onun alnına yerleştirdiği özel bir taş. Güçlerinin çok küçük bir kısmı buradan geliyor. Yine birtakım teorilere göre Rachel babasını yendiğinde babası oraya ışınlandı ve taş çatlandığında babası geri gelecek. Bu olursa mükemmel bir sezon izleyebiliriz çünkü yenecek kötü bırakmadılar.
-Conner ve Kori ilişkisi: Son sezonda birbirlerine olan garip bakışlarından dolayı bu olacak büyük ihtimalle. 
Dizideki shipler arasında en sevdiğim ship Kori-Dick olsa ve Conner- Kori izlerken iğrenerek izleyecek olsam da bu olacak diye tahmin ediyorum. Kori ve Dick birkaç bölüm birliktelerdi. Sonra ayrılmak zorunda kaldılar. Eğer tekrar beraber  olmazlarsa senaristlere küserim.
Bir diğer ship ise Gar-Rachel. Rachel şu anda ortalarda yok *niye olduğunu söylersem spoiler olur* ve üzümlü kekimiz Gar sap sap ortalarda kaldı. Tek temennimiz bir araya gelmeleri ve Garchel olması. Eğer 3. sezonda en az bir tane Garchel sahnesi görmezsem senaristler benden dayağı yedi.
Rose-Jason' a bir şeyler olmayacak yeni sezonda. Rahaat rahaat izleyeceğim.
- Conner-Kori dedim. Dick sap mı kalsın? Barbara Gordon (Batgirl, aynı zamanda Dick ile en çok shiplenen 2. kişi) gelecek. Gelmezse bir şey demem. Gelirse Kori'ye bir haller olacak. Adım gibi eminim.
- Dawn, Conner, Hank üçlüsü saçma bir şey yüzünden gidecek. En azından gitsinler istiyorum. Gitseler de kurtulsam. Gitseler de kurtulsam...


EKLER:
Rachel:

Kori' nin güçleri:
Titans || Tanıtım | 22dakika.org

Kori:
47 curtidas, 0 comentários - Titanspics (@titans_pics) no Instagram: “Nadie puede superar a Mamá Kory”

Gar Logan:
Ryan Potter Teases His Beast Boy Introduction On 'Titans'
Kaplan halinin fotoğrafını bulamadım.

Dick Grayson
 

En sevdiğim fotoğrafları:
Titans: Day Out Celebrating the international release of #dcutitans on #netflix with some fanart ;) Go check ‘em out if you haven’t! <3

Titans characters




GİF'LER:
Dc Universe GIF by TITANS - Find & Share on GIPHY

Jason Todd Robin GIF by TITANS - Find & Share on GIPHY (Jason Todd- Curran Walters oynuyor.)


Öfff... Güzel gif bulamadım.... Öffff..... Gif bulamadım ki güzelini bulayım. Öfff

Azarath, Metrion, Zinthos.... Hoşça kalın dostlar. Ben kaçtım.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizeminiz varsa eğer, Sherlock hemen çözer!

OYUNCU İNCELEMELERİ #1

OYUNCU İNCELEMELERİ #4