Başlık bulamadığım bir oyuncu incelemesi

 Selam karamelli çöreklerim (fazla abartı oldu galiba), bugün bir oyuncuyu, daha önce yaptığımdan daha farklı bir şekilde inceliyorum. Uzatmadan;


Oyuncumuz Emila Clarke. Mükemmel bir kadın. MÜ-KEM-MEL.
Kaç filmini-dizisini izledim: 2 filmini izledim, 1 dizisini izliyorum.
Puanım: 10/10
Toplam film sayısı: 13
Toplam dizi sayısı: 2 (Biri bitti, diğeri devam ediyor.
Gelecekteki (kesinleşmiş) proje sayısı: 1

Filmleri:
1- Bir Şans Daha (2019)
2- Above Suspicion (2019)
3- Voice From The Stone (2017)
4- Han Solo: Bir Star Wars Hikayesi (2018)
5- Me Before You (izlemeyin kahrolursunuz, 2016)
6- Terminator: Genesis (2015)
7- The Garden Of The Last Days (2014)
8- Rosaline (2013)
9- Dom Hemingway (2013)
10- Shackled
11- Spike Island
12- Dinozor Saldırısı
13- Murder Manual

Dizileri:
Game of Thrones, Star  Wars Forces Of Destiny.

Ödülleri:
1-Scream En İyi Kadın Oyuncu Çıkış Performası-2011
2-SFX En İyi Kadın Oyuncu-2013
3-Drama Dizilerinde En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Ödülü-2013
4- Gracie Allen Awards for Outstanding Female Rising Star In A Drama Series Or Special


Sen hep gül güzel kadın :)  Ben de bu kadar gülüyorum ne yaparsın...

WİNTER İS COMİNG DOSTLARRRR




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gizeminiz varsa eğer, Sherlock hemen çözer!

OYUNCU İNCELEMELERİ #1

OYUNCU İNCELEMELERİ #4